اضافه شدن تب جدید “شخصی” در نتایج جستجوی گوگل

گوگل تب جدیدی را به نرم‌افزار جستجوی خود افزوده که از آن به‌عنوان “شخصی” یاد می‌کند. این برگه نتایج حاصل از جستجوی شخصی از دیگر سرویس‌های این شرکت که شخص موردنظر در آن‌ها عضو بوده شامل جیمیل، تقویم و گوگل پلاس را نشان می‌دهد.

  

کاربر قادر به جستجو در ایمیل‌ها و تصاویر ذخیره شده در سرویس Google photos بوده و همانطور که در اسکرین‌شات زیر مشاهده می‌نمایید، نتایج به‌دست آمده خصوصی هستند بلکه کاربر آن‌ها را به حالت عمومی تغییر دهد.

گوگل

این ویژگی برای هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ این برنامه موجود است. اگر این برگه برای شما نشان داده نمی‌شود می‌توانید آن را از طریق منو پیدا کنید.

 

سایر اخبار


با توجه به ماهیت فناپذیر سوخت های فسیلی، واضح است که تولید الکتریسیته به روشی که تا کنون انجام می شده روشی قابل اتکا نیست. به همین دلیل هم گرایش قابل توجهی نسبت به استفاده از انواع جایگزین انرژی از طریق باد، آب و یا خورشید ایجاد شده است.
شرکت وایمو از زیرمجموعه‌های گوگل در تلاش است تا جلوی ساخت خودروی خودران توسط اوبر را به علت نقض حقوق مالکیت معنوی خود بگیرد.
محققان موسسه IBM موفق شدند یک اتم را تبدیل به یک هارد تبدیل کنند و یک بیت داده را تنها بر روی یک اتم ذخیره کنند. در هاردهای متداول برای ذخیره سازی یک بیت داده، از صد هزار اتم استفاده می شود.
اگر شما هم مانند برخی از کاربران گوشی های هوشمند معتقدید که ویروس ها، بد افزارها و تروجان ها صرفا به کامپیوترها و لپ تاپ ها آسیب می زنند تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.
محققان یک سازمان تحقیقاتی متعلق به ارتش آمریکا، موفق به ساخت یک نارنجک و نارنجک انداز با استفاده از چاپگر سه بعدی شدند. هر دو وسیله آزمایشات را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و دارای عملکرد خوبی هستند.
" قاهر " یک هواپیمای پشتیبانی نزدیک و یک جنگنده سبک نظامی و آموزشی است که نمونه‌های کوچکتر آن قبلا ساخته شده و به پرواز درآمده و امروز نمونه یک به یک آن در مراحل پایانی ساخت است.
گلکسی (A3(2017 جدیدترین و کوچکترین عضو گوشی های میان رده سری A سامسونگ است. این گوشی با نمایشگر 4.7 اینچی و کناره های باریک، از آیفون 7 کوچکتر است، اما از ویژگی هایی قابل توجهی مانند طراحی زیبای شیشه و فلز، گواهینامه IP68، رابط کاربری جدیدسامسونگ و بسیاری قابلیت های جالب دیگر برخوردار است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر