تست باتری گلکسی (A3(2017 سامسونگ نتایج جالبی را نشان می دهد
 

گلکسی (A3(2017 جدیدترین و کوچکترین عضو گوشی های میان رده سری A سامسونگ است. این گوشی با نمایشگر 4.7 اینچی و کناره های باریک، از آیفون 7 کوچکتر است، اما از ویژگی هایی قابل توجهی مانند طراحی زیبای شیشه و فلز، گواهینامه IP68، رابط کاربری جدیدسامسونگ و بسیاری قابلیت های جالب دیگر برخوردار است. 


در A3 جدید همچنین از یک باتری 2350 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که شاید به نظر کم ظرفیت بیاید، اما فراموش نکنیم که این محصول از نمایشگر اچ دی و تراشه اگزینوس 7870 بهره می برد که در مصرف انرژی از بهره وری بالایی برخوردارند. با توجه به گزارش های مثبتی که در خصوص عمر باتری گلکسی (A5(2017 منتشر شده، توجهات به سمت عمر باتری A3 نیز جلب شد.


این اسمارت فون در تست باتری شرکت داده شد، تستی که روندی خاص برای ارزیابی باتری تمامی گوشی های هوشمند را طی می کند: نمایشگر بر روی درجه روشنایی مشخص 200 نیت که برای استفاده در محیط های داخل ساختمان مناسب است تنظیم می شود و سپس عملکرد معمول اسمارت فون مورد ارزیابی قرار می گیرد.


خوشبختانه (A3(2017 ازا ین تست سربلند بیرون آمد: این گوشی جزو گوشی هایی است که از بیشترین طول عمر باتری برخوردار هستند. این گوشی کوچک علیرغم اندازه کوچک خود از عمر باتری بسیار قابل توجهی برخوردار است . این باتری معادل 11 ساعت و 4 دقیقه انرژی لازم برای عملکرد گوشی را فراهم می کند که حدود 10% نسبت به نسل پیشین خود بهبود یافته است و در حال حاضر با (A5(2017 برابری می کند. این امتیاز در نوع خود بسیار جالب توجه است: باتری گلکسی اس 7 فقط 6 ساعت و 37 دقیقه دوام دارد و حتی پرچمدارانی که از باتری با طول عمر بیشتر برخوردارند مانند پیکسل گوگل و آیفون 7 نیز در این تست بیش از 8 ساعت دوام نیاورده اند.


سامسونگ



بنابراین شاید بتوان به سامسونگ برای چنین دستاوردی تبریک گفت که نه تنها به سخت افزار پیشرفته مورد استفاده مرتبط است، بلکه به بهبود نرم افزای در رابط کاربری Grace نیز مربوط می شود. کاربران همچنین می توانند در این اسمارت فون، از تنظیمات مختلف برای باتری استفاده کنند و عملکرد آن را باز هم ارتقا بخشند.


سامسونگ



یکی دیگر از جنبه های اساسی در خصوص باتری اسمارت فون ها، زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد آن یا زمان مورد نیاز برای شارژ باتری از 0 تا 100% است. البته (A3(2017 سامسونگ به فناوری شارژ سریع سامسونگ تجهیز نشده است، که با توجه به اندازه باتری ضرورتی هم ندارد. باتری A3 جدید در کمتر از دو ساعت بطور کامل شارژ می شود که کمی نسبت به زمان لازم برای شارژ A5 جدید بیشتر است.

 

سایر اخبار


محققان از اقدامات امنیتی خبر می‌دهند که مقابله با باج‌افزاری را فراهم می‌کند که عامل حمله سایبری گسترده در جهان شده است.
تاریخ عرضه این فبلت هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است، اما از آن‌جایی‌که شایعات زیادی تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را هفتم جولای اعلام کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که این اتفاق به حقیقت بپیوندد. این اسمارت‌فون با نام گلکسی نوت FE روانه بازار می‌شود.
سفارش‌های زیاد اپل برای تهیه قطعات آیفون 8، کمپانی ال‌جی را دچار مشکل کرده است!
حالا دیگر کاربران اینستاگرام می‌توانند تعیین که چه کسانی را از لیست مشاهده کنندگان پست‌ها و استوری‌هایشان حذف کنند.
مدتی است فناوری OLED توانسته طرفداران بسیاری در دنیا برای خود دست‌وپا کند و شرکت‌های بسیاری در پی این هستند که در آن پیشگام باشند. اما ال‌جی​ با عرضه جدیدترین صفحه‌نمایش خود نشان داد که در فناوری OLED پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.
پرچمدار سری نوت شرکت سامسونگ فعلا قرار نیست در دست طرفداران این برند اندرویدی قرار بگیرد.
شرکت سامسونگ اعلام کرده که تلویزیون های قاب‌دار این شرکت از یکشنبه آینده وارد بازار خواهند شد. این تلویزیون ها وقتی خاموش هستند مثل یک اثر هنری به نظر می رسند. آنها در ۲ اندازه و به همراه تعداد انگشت شماری از دورقاب های قابل تعویض وارد بازار می‌شوند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر