گلکسی نوت 7 از تاریخ 7 جولای دوباره  عرضه خواهد شد

براساس گزارشی که به‌تازگی توسط وال‌استریت ژورنال منتشر گشته، سامسونگ نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را از تاریخ 7 جولای روانه بازار خواهد کرد. این اسمارت‌فون در ابتدا برای کره جنوبی عرضه می‌شود و قیمت آن حدودا 615 دلار خواهد بود.

 


تاریخ عرضه این فبلت هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است، اما از آن‌جایی‌که شایعات زیادی تاریخ عرضه نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را هفتم جولای اعلام کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که این اتفاق به حقیقت بپیوندد. این اسمارت‌فون با نام گلکسی نوت FE روانه بازار می‌شود.

نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7

گفته می‌شود سامسونگ 400 هزار دستگاه را در کره جنوبی عرضه خواهد کرد، از این رو هنوز مشخص نیست که آیا این هندست در بازارهای دیگر نیز ارائه می‌شود و یا تنها محدود به کشور مادری سامسونگ خواهد بود.

 

سایر اخبار


جدیداً کایل وینز مدیر عامل وبسایت IFixit که در زمینه تعمیرات موبایل کاربران را راهنمایی میکند گفته است:” هیچ نگرانی در رابطه با قرار دادن گوشی در شارژ در طول شب وجود ندارد، در واقع همه چیز بستگی به سیکل باتری، نحوه ی استفاده از باتری، و اینکه به چه میزان در طول شبانه روز از باتری کار میکشید بستگی دارد…”
خودروهای جدید در راه ایران و خودرو سازی
در این گزارش برترین تلفن های همراهی که تا قبل از سال 2017 رونمایی می شوند را معرفی کرده ایم.
مدیر عامل تلگرام، پاول دروف اعلام کرده است که حالت روح باید از تمامی نسخه‌های غیر رسمی تلگرام از جمله موبوگرام حذف شود.
اگر با اکسیر حیات (آب) سروکار دارید٬ پس باید یک گوشی ضد آب هم داشته باشید. موبایلی که در استخر و چشمه‌های آب‌ شیرین خم‌ به‌ ابرو نیاورد و سینه ستبر کند و درمقابل آب بایستد!
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر