آیا گلکسی C10 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟

سامسونگ به زودی گوشی گلکسی C10 را با دوربین دوگانه روانه بازار می کند. این اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از این قابلیت بهره می برد.

به گزارش کلیک، اوایل ماه جاری خبر هایی منتشر شد که نشان می داد گوشی گلکسی Note 8 سامسونگ، اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه این شرکت نخواهد بود. این خبر ها حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید از سری C روانه بازار کند که از دو دوربین پشتی که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته بهره می برد. سر انجام امروز نام این دستگاه در دو توییت متفاوت فاش شد.

طبق گزارش یک منبع چینی، اولین دستگاه سامسونگ که دارای دوربین دوگانه است، گوشی گلکسی C10 خواهد بود. شماره مدل این گوشی SM-C9150 است. پردازنده جدید اسنپ دراگون ۶۶۰ که انتظار می رود در روز ۱۹ اردیبهشت رونمایی شود، وظیفه نیرو بخشی به این دستگاه را بر عهده دارد. کوالکام روز سه شنبه برای اولین بار این تراشه را برای عرضه به بازار معرفی می کند.

اما دوربین دوگانه تنها قابلیت متمایز Galaxy C10 نیست. گفته می شود که این گوشی هوشمند مثل گلکسی S8 و گلکسی S8+ سامسونگ به دکمه “بیکسبی” مجهز است. منبعی که این اطلاعات را فاش کرده، چند روز قبل نیز یک تصویر نقاشی شده از بخش پشتی گلکسی C10 را در توییتر قرار داد. در این تصویر اثری از حسگر اثر انگشت در بخش پشتی گوشی نیست. بنابر این، باید انتظار داشته باشیم که این حسگر مثل سایر گوشی های سامسونگ در دکمه هوم جایگذاری شده و یا با صفحه نمایش ادغام شود. از آنجایی که فناوری مورد نیاز برای گنجاندن حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش دردسر ساز است، به نظر می رسد که فعلا دکمه هوم بهترین مکان برای قرار دادن آن باشد.

 منبع: msn

سایر اخبار


محققان چینی با الهام از سفره ماهی روبات جدیدی ساخته اند که قابلیت جستجو در اقیانوس و میان مرجان ها را دارد.
مایکروسافت بعد از عرضه چهار مدل از تبلت‌های نسبتا موفق سرفیس قصد دارد مدل تازه این محصول موسوم به سرفیس 5 را در دسترس علاقمندان قرار دهد.
خبر ها حاکی از آن است که مدل حرفه ای تر گوشی HTC U Ultra به زودی روانه بازار می شود. این مدل دارای صفحه ای از جنس یاقوت کبود بوده و به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.
گلکسی نوت ۷ تا قبل از اینکه باتری‌اش منفجر بشود، از دید بسیاری از منتقدان یکی از بهترین دیوایس‌هایی بود که سامسونگ تولید کرد.
به تازگی شایعاتی در مورد پرچمدار ۲۰۱۷ نوکیا یعنی Nokia 9 منتشر شده است که در این مطلب به بررسی آن ها می پردازیم. قبلا شایعه شده بود که Nokia 8 پرچمدار ۲۰۱۷ نوکیا خواهد بود.
شرکت اپل به تازگی امتیاز حق اختراعی را ثبت کرده که براساس آن ضربه گیرهایی در قاب آیفون کارگذاشته می شود که در صورت افتادن از تلفن هوشمند محافظت می‌کند.
آسپارتام یک شیرین کننده مصنوعی است که در نوشابه های گازدار رژیمی، ژلاتین، و حتی برخی سریال های صبحانه یافت می شود و با افسردگی پیوند مستقیم دارد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر