کوچکترین پل بین المللی دنیا
کوچکترین پل بین المللی دنیا
که جزیره سمت چپ که متعلق به کاناداست را به جزیره سمت راست که متعلق به آمریکاست وصل می کند.

سایر اخبار


جرم دندان متشکل از رسوباتی است که روی سطح دندان‌ها و لثه تشکیل می‌شود و باعث ایجاد بوی بد دهان شده، رنگ و سلامت دندان‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. درمان جرم دندان برای داشتن طرح لبخند زیبا با استفاده از جرم گیری دندان میسر می باشد.
سال کنکور برای بسیاری از افرد دوره ی بسیار حساس و مهمی است. در این زمان افراد بیشتر از هر زمانی درس می خوانند و این موضوع نیاز مند به داشتن انرژی کافی است. در این مطلب مواد غذایی که برای افراد کنکوری مفید است را به شما معرفی میکنیم.
بر اساس ماده ۶۷۷ باب تعزیرات قانون مجازات اسلامی : هر کس عمدا اشیای منقول یا غیر منقول متعلق به دیگری را تخریب کند...
به گزارش پارس نیوز، فریبا گودرزی اظهار داشت: روز گذشته دمای هوای اهواز به 51 درجه بالای صفر رسید که این وضعیت و گرما امروز در این شهر ادامه دارد.آبادان ، دزفول،شادگان و خرمشهر دمای 50 درجه را تجربه کردند. دمای هوا در مهران استان ایلام به 51 درجه رسید.
سرو غذای گرم یا سرد از روشهای پذیرایی در پروازها می‌باشد که همراه با نوشیدنی مسافر را تا رسیدن به مقصد با انرژی نگه می‌دارد. کمتر پیش می‌آید که نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، نسکافه و… در حین پرواز سرو شود و این موضوع دلیلش چیست؟!
رکنا: خواب ماندن مردی که قرار بود در جریان انتقام عشقی در نقش گورکن وارد شود، سبب شد تا رقیب زخمی به طور معجزه‌آسا به زندگی بازگردد.
سازمان هواشناسی خوزستان:دمای استان خوزستان در سایه ۵۴ و در آفتاب ٦٥ درجه است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر