نماز رفع گرفتاری 1394/2/7

به گزارش سرويس خبري پايا بوک به نقل از بيتوته :

 

 

از حضرت رضا ـ علیه السّلام ـ نقل شده است : چون گرفتاری شدیدی برایت پیش آید كه تو را غمگین سازد دو ركعت نماز بخوان، در ركعت اول فاتحه و آیه الكرسی، و در ركعت دوم فاتحه و سوره قدر.

 

 

بعد قرآن را بر بالای سر بگذار و ده بار بگو:

 

 

«اللهم بحق من ارسلته الی خلقك و بحق كل آیه و بحق كل من مدحته فیه علیك و بحقك علیه و لا تعرف احدا اعرف بحقك منك».

 

پس ده بار بگو: «یا سیدی یا الله» ده بار «بحق محمد» ده بار «بحق علی» ده بار «بحق فاطمه» ده بار «بحق الحسن» ده بار «بحق الحسین» و همین طور تمام ائمه را می شمارد تا حضرت ولی عصر (عج). همانا

 

 

از جای خود برنخاسته باشی تا حاجت تو روا شود، ان شاء الله.

 

سایر اخبار


محققان در ایستگاه فضایی بین المللی ویدیوی بسیار نادری از رعد و برق آبی را در دوربین‌های خود ثبت کرده‌اند تا تمامی ساکنان زمین بتوانند پدیده‌ای را که تنها خلبانان موفق به دیدن آن می‌شوند، مشاهده کنند. این نوع آذرخش‌ها از سطح زمین قابل دیدن نیستند، زیرا تنها در ارتفاع بالاتر از طوفان‌ها رخ می‌دهند و به این ترتیب هواپیماهایی که بالایی ابرها حضور دارند، می‌توانند این پدیده را ببینند. در اقدامی به منظور مطالعه بهتر رعد و برق‌های آبی رنگ، محققان از فضانوردان در ایستگاه فضایی خواستند تا از این پدیده عکاسی کنند.
فولکس واگن اخیرا اعلام کرد که 2 میلیارد دلار از بودجه خود را بر روی خودرو های الکتریکی سرمایه گذاری می کند.
اینجا بهشتی برای عاشقان سِلفی و کابوسی برای افرادیِ که از ارتفاع وحشت دارن. موقع عبور، بهتره که به پایین نگاه نکنین چون خدا می دونه که بعدش چه اتفاقی می افته.
برای خیلی از ما که رایج ترین نوشیدنی کشورمان چای بوده، تفاوت انواع قهوه در هاله ای از ابهام است. برای مثال وقتی که منوی کافه یک رستوران را باز می کنیم لیست بلندی از اسم ها را می بینیم که تفاوت شان برایمان خیلی ملموس نیست و اکثر اوقات انتخاب ما برای کسب تجریه و تصادفی صورت می گیرد و ممکن است فنجان قهوه ای که روبرویمان قرار می گیرد خیلی هم مورد پسندمان نباشد و با مزاجمان سازگار در نیاید.
قصد داریم قیمت 8 خودروی خاطره انگیز را مرور کنیم که خیلی از مردم با آنها خاطره دارند.
در تصویر زیر گردنه حیران، راه ارتباطی استان گیلان و استان اردبیل در زمستان سال ۱۳۵۶ را می‌بینید.
در کشور ما علاقه‌مندان به دنیای خودرو بسیار زیاد هستند و همین امر سبب شده تا اخبار مربوط به تازه واردان این صنعت به دقت مورد پیگیری قرار بگیرد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر