تصاویری زیبا از پارک ملی جیانگسو

پارک ملّی جیانگسو در کشور چین یکی از جاذبه‌های مهّم گردشگری این استان است که هر ساله تعداد زیادی توریست برای دیدن آن، به این منطقه سفر می‌کنند.

جیانگسو در شرق کشور چین قرار گرفته‌ و مرکز آن شهر نانجینگ است؛ در زیر تصاویری از این پارک ملی مشاهده می‌کنید:

سایر اخبار


کتابشناسی تاریخ تشیع منتشر شد
استفاده از تلفن همراه هوشمند در صورت عدم آگاهی، ممکن است ناخواسته به سروریس‌های جاسوسی کمک قابل توجهی کند.
قتل، کشتار، درگیری ها و منازعات طایفه ای و مذهبی ویژگی های جدایی نشدنی قاره آفریقا و کشورهای آن است، اما در این میان «نیجریه»، کشوری واقع در غرب آفریقا حکایتی دیگر دارد.
باورتان می‌شود عدم مدیریت زمان خواب، می‌تواند خفت رزق انسان را سفت کند؟
بیشتر آنچه مردم ثروتمند را از مردم معمولی جدا می سازد، عوامل ذهنی است. افراد ثروتمند متفاوت از مردم عادی فکر می کنند. خبر خوب این است که موفقیت، مهارتی آموختنی است و هر کسی می تواند بیندیشد و عمل کند.
سالانه حدود یک میلیون و 600 هزار گردشگر ایرانی به ترکیه سفر می‌کنند و فقط 400 هزار ترکیه‌ای به ایران سفر می‌کنند و این یعنی ترکیه‌ای‌ها حداقل 4 برابر بیشتر از ایرانی‌ها در تقابل گردشگران سود می‌برند. ایرانی‌ها بخش قابل توجهی از گردشگران ترکیه را تشکیل می‌دهند و پول کلانی نصیب ترک‌ها می‌شود. این بده بستان ناعادلانه در حوزه‌های دیگر هم رخ می‌دهد و مثلا حجم صادرات به ایران بیشتر از واردات از کشورمان است همه اینها بدان‌‌معناست که اگر روابط ایران و ترکیه کاهش یابد بازنده اصلی ترکیه است، نه ایران. با این وجود رفتار ترک‌ها نشان می‌دهد که آنها هیچ ترسی از آینده ندارند چراکه با وجود حوادث و اتفاقات ناگوار برای ایرانی ها همچنان روند نبودن امنیت برای هموطنان ما ادامه دارد.
سرانجام موضوع حذف یارانه نقدی علنی شد و مسوولان چند ماه بعد از حذف برخی از افراد، در مورد آن اظهارنظر کردند. در ابتدای سال جاری برخی از رسانه‌ها خبر عجیبی را منتشر کردند و آن حذف یارانه نقدی 5 گروه شغلی بود.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر