دمای باورنکردنی خوزستان در سایه و آفتاب!

سازمان هواشناسی خوزستان:دمای استان خوزستان در سایه ۵۴ و در آفتاب ٦٥ درجه است.

سایر اخبار


رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به اهانت نسیت به مسئولان و مقامات دولتی و حکومتی کرده بود، خبر داد.
این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است و سیل این مهاجرت به حدی رسیده که شاید بتوان ایرانیان را در رده نخست استفاده از نرم‌افزار تلگرام دانست! حتی بسیاری از کاربران، گروه‌های وایبری خودشان را هم به تلگرام منتقل کرده و در آنجا مشغول به فعالیت شده‌اند، اما دلیل این جابجایی چیست؟
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری که صبح امروز (دوشنبه) در منطقه سراوان رخ داد،‌ قاچاقچیان مسلح پس از مغلوب‌شدن در برابر اقتدار مرزبانان ایرانی به عمق خاک پاکستان متواری شدند.
با این تصمیم تاریخی، حالا که اوباما اصرار دارد ازدواج همجنس گرایان را آزاد کند من با او به عنوان یک «مثال عملی» ازدواج می کنم
اگر شما چای سبز دوست دارید و این سوال برایتان پیش آمده است که بهترین زمان و میزان مناسب مصرف چای سبز چقدر است این مطلب به دردتان می‌خورد.
دیگر کار از مدل خامه ای، و جرج کلونی گذشته است مد امروز داعشی شده است!
دانشمندان آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی امریکا، آخرین نسخه پهپادهای سبک و یک‌بار‌مصرف را با الهام از جیرجیرک ارائه داده‌اند که با یکدیگر حرکت کرده و قادر به بوکشیدن تسلیحات شیمیایی در میادین جنگ هستند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر