پوکمون گو در درآمد زایی میتازد

هنگامی که بازی پوکمون‌گو عرضه شد، بسیاری از کاربران‌ تصور می‌کردند که با یک بازی فانتزی کسل‌کننده دیگر مواجه هستند. اما این بازی، با استفاده از فناوری واقعیت‌ مجازی، موفق شد تا در سراسر دنیا مطرح شده و نوع جدیدی از بازی‌های موبایلی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

اما بر اساس آمار Apptopia، این بازی تاکنون ۱.۲ میلیارد دلار درآمد داشته و همچنین ۷۵۲ میلیون‌بار، توسط کاربران مختلف دریافت شده است. این آمار برای یک بازی در پلتفرم موبایل، بسیار جالب و قابل‌‌توجه است. براساس همین آمار، بازی پوکمون‌گو در ماه ژوئن ۶۰ میلیون کاربر داشته است و از این تعداد، ۲۰ درصد آن‌ها در طول روز حداقل یک بار از بازی استفاده کرده‌اند. آمار ماه قبل، رقم ۱۰۰ میلیون کاربر را نشان می‌داد و این موضوع، نشان‌دهنده کاهش محبوبیت این بازی است.

یکی از عوامل اصلی در کاهش محبوبیت بازی،‌ به این دلیل است که بازی، برای بسیاری از کاربران کهنه و تکراری شده است. کمپانی Niantic سازنده بازی، اعلام کرده که تمام تلاش خود را برای جلب نظر کاربران انجام خواهد داد. به‌تازگی این کمپانی قابلیت‌های جذابی را در بروزرسانی‌های اخیر این بازی منتشر کرده است و امیدوار است تا با این ویژگی‌ها، از کاهش محبوبیت بازی جلوگیری کرده و کاربران قدیمی را دوباره به انجام بازی، تشویق کند.

 

سایر اخبار


آسپارتام یک شیرین کننده مصنوعی است که در نوشابه های گازدار رژیمی، ژلاتین، و حتی برخی سریال های صبحانه یافت می شود و با افسردگی پیوند مستقیم دارد.
کمپانی اپل در جدیدترین به روز‌ رسانی خود برای سیستم‌ عامل iOS ویژگی‌های جدیدی را از لحاظ کارایی و عملکرد نرم‌افزاری به دستگاه‌های اپل اضافه کرده است با این وجود iOS 10.3 باگ جزیی دارد که در این خبر به بررسی آن می‌پردازیم.
بر اساس شنیده‌ها کمپانی ساخت نمایشگر سامسونگ یعنی Samsung Display، توسعه گسترده تجهیزات تولید پنل‌های اولد خود را آغاز کرده است
اخیرا دی‌جی کو، رئیس بخش سامسونگ موبایل اعلام کرده بود که
شرکت بلک‌بری با حضور در نمایشگاه CES 2017 برای نخستین بار تیزر تبلیغاتی از گوشی بلک‌بری کی‌وان منتشر کرد و یک ماه بعد آن را در نمایشگاه MWC 2017 رسما رونمایی کرد
نوبیا یکی از برند‌های زیرمجموعه‌‌ کمپانی ZTE است که تاکنون گوشی‌های جذابی وارد بازار کرده است. این برند با کریستیانو رونالدو همکاری نزدیکی دارد. رونالدو اخیرا تصویر جدیدی منتشر کرد که در آن می‌توانیم گوشی جدید Nubia Z Mini 17 را مشاهده کنیم. این تصویر که در شبکه‌ اجتماعی ویبو و دیگر شبکه‌های اجتماعی این بازیکن منتشر شده است شایعه دوربین دوگانه این گوشی را تایید می‌کند.
این روزها اکثر اخبار در مورد دو پرچم‌دار جدید سامسونگ است. دو گوشی جدیدی که قابلیت‌های جدیدی به سری گلکسی سامسونگ اضافه کرده‌اند. بیایید نگاهی به این ویژگی‌های بیندازیم.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر