سامسونگ 9 میلیارد دلار در بخش صفحه نمایش اولد سرمایه گذاری خواهد کرد

سامسونگ 9 میلیارد دلار در بخش صفحه نمایش اولد سرمایه گذاری خواهد کرد

 بر اساس شنیده‌ها کمپانی ساخت نمایشگر سامسونگ یعنی Samsung Display، توسعه گسترده تجهیزات تولید پنل‌های اولد خود را آغاز کرده است. به گزارش یک رسانه کره جنوبی به نام The Investor، غول کره‌ای دنیای تکنولوژی تا پیش از پایان سال جاری میلادی برای افزایش توان تولید نمایش‌گرهای اولد بیش از 9 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری خواهد کرد. تبلیغات سایت خودرو / خرید پاوربانک / آموزش بازاریابی اگر منابع این رسانه مورد اعتماد باشند سامسونگ دیسپلی قراردادهایی را با چندین تولید کننده تجهیزات به امضا رسانده که به این کمپانی کره‌ای اجازه می‌دهد بعضی از خطوط تولید LCD خود را با خطوط تولید اولد جایگزین کند. این کمپانی حدود 2.7 میلیارد دلار برای تولید 30 هزار واحد از ششمین نسل از پنل‌های اولد خود در سه ماهه چهارم سرمایه گذاری خواهد کرد. مبلغ 2.7 تا 3.5 میلیارد دلار نیز صرف توسعه تولید کارخانه اصلی سامسونگ دیسپلی می‌شود تا ظرفیت تولید آن از 30 تا 45 هزار پنل نمایشگر اولد در ماه به 120 هزار پنل افزایش یابد. سامسونگ در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید‌کننده نمایشگرهای اولد در جهان است و حدود 95 درصد بازار نمایشگرهای اولد مصرفی در اسمارت فون‌ها را تصاحب کرده است. موسسه UBI نیز پیش‌بینی کرده است که سامسونگ در سال 2020، حدود 72 درصد از بازار نمایشگرهای اولد را در اختیار خواهد داشت که به این ترتیب به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد اوضاع را به همین منوال حفظ کند. حتی کمپانی‌هایی مانند اپل قصد دارند از پنل‌های تولیدی این کمپانی در محصولات خود استفاده کنند. در همین راستا گفته می‌شود سامسونگ تنها تامین کننده نمایشگرهای اولد مورد نیاز اپل برای آیفون 8 است. هم اکنون از این تکنولوژی در حدود 70 درصد از اسمارت فون‌های خود نیز استفاده می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد تقاضا برای این پنلها بسیار بالا باشد و به دلیل رویکرد بسیاری از تولیدکنندگان به این فناوری بالاتر هم خواهد رفت.

منبع PHONEARENA 

 

سایر اخبار


یک منبع خبری با انتشار عکسی از کنفرانس مطبوعاتی هوآوی، از معرفی گوشی P10 Lite خبر داده است. در این کنفرانس خبری که در هلند برگزار شده است، ویژگی‌های Huawei P10 Lite مشخص شده است. هوآوی هنوز معرفی این گوشی را تایید نکرده است.
از آنجایی که مدت زمان زیادی است خبری از سیستم عامل سامسونگ با نام Tizen به گوش ما نخورده، ظاهرا مسئولان این شرکت کره‌ای قصد دارند تلفن هوشمند بعدی خود را با این سیستم عامل عرضه نمایند.
انرژی خورشیدی فاصله زیادی با تبدیل‌ شدن به یک انرژی مرسوم دارد اما استفاده از این تکنولوژی در میان محصولات هوشمند به شکلروزافزونی در حال گسترش است. حالا این تکنولوژی راه خود را به کلاه‌ها هم باز کرده است.
به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو سوییچ شروع بسیار خوبی داشته است. براساس اطلاعاتی که در سایت Gamesindustry.biz منتشر شده، این کنسول بازی در هفته‌ی اول توانسته به فروش ۱٫۵ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا دست پیدا کند.
کمپانی سامسونگ همواره در تولید محصولات نوآورانه زبانزد خاص و عام بوده و اگر نگاهی به محصولات این شرکت اعم از تلویزیون، گوشی، یخچال، تبلت و غیره بیاندازید، این نوآوری را به وفور مشاهده خواهید کرد. در همین رابطه، اخیراً این شرکت از تلویزیون جدیدی رونمایی کرد که از یک ویژگی منحصر به فرد یعنی فریم چوبی بهره می برد. با تک شات همراه باشید.
شرکت سوئیسی Tag Heuer‌ سازنده انواع ساعت‌های لوکس از فعالیت خود در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند خبر داده و می‌گوید به زودی ساعت هوشمند تازه‌ای با سیستم‌عامل اندروید ۲ عرضه می‌کند.
طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تولید نمونه های اولیه گوشی جدید Galaxy X با صفحه نمایش تاشو را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آغاز کند. این گوشی جز گوشی های رده بالای سامسونگ محسوب می شود.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر