مؤسسه نورین مازندران از استان مازندران

تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده

* قلم قرآنی

* قرآن حکیم

* قران نفیس

* قران عطری

* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف

* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه

* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف

* حافظ نفیس با تخفیف ویژه

* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه

تلفن مرکز پخش:

021-36831525

09121383718


سایر اخبار


خروپف می تواند به واسطه آلرژی ها، چاقی، ژنتیک، و حتی داروهای آرامش بخش عضله شکل بگیرد. همچنین، خروپف می تواند نشانه ای از آپنه خواب باشد.
فشار بالای 14 روی 9 فشار غیر طبیعی محسوب می شود و افرادی که فشار خون شان بالای 14 است، به طور متوسط حدود 6 برابر بیشتر ریسک سکته مغزی دارند، بنابراین توصیه می شود این افراد هر چه سریع تر برای درمان فشار خون بالای خود اقدام کنند. فشار خون متعادل و مطلوب، کمتر از 12 روی 8 است. ‏
ما الکترولیت هایی مانند پتاسیم و سدیم را به واسطه تعریق از دست می دهیم. اگر میزان تعریق شما زیاد است، نیازمند جایگزینی این مواد مغذی حیاتی هستید که در آب خالی یافت نمی شوند.
تلگرام دسکتاپ نسخه ۱٫۰ قابلیت جدیدی به نام حال کار یا workmode دارد که با فعال نمودن آن چت ها و گروه های بی صدا مخفی می شوند. برای اطلاع از فعالسازی این ویژگی با ما همراه شوید
ممکن است دیده باشید که برنامه‌ی را باز کنید و بعد از آن ابزارهای تبلیغاتی ظاهر گردد. این‌ها ممکن است به عنوان یک عامل خطرناک ویروسی یا عاملی برای نفوذ بدافزارها به گوشی موبایل باشند. در ادامه لیستی از مخرب‌ترین ویروس‌های اندرویدی را معرفی کرده و روش‌های حذف و پاکسازی این ویروس‌ها را نیز شرح می‌دهیم.
اگر نمی دانید قابلیت سکرت چت تلگرام چیست و چه کاربردی دارد، این مطلب را مطالعه کنید.
شهاب سنگي درقطب جنوب كشف شد
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر