علل سیاهی دور چشم 1394/2/7

به گزارش سرويس خبري پايا بوک به نقل از بيتوته :

 

 

 گودی دورچشم می‎تواند نشانه‎ای از سایر بیماری‎ها نظیر کم‎کاری تیروئید، کم‎خونی، کم‎خوابی، خستگی مفرط باشد.

 

یک پزشک متخصص گفت: رسوب برخی فلزات سنگین منجر به تیرگی دور چشم می‎شود.

 

رشنو بیان کرد: سیاهی دورچشم عارضه‎ای است که علت‎های مختلفی دارد که در اکثر موارد زمینه ژنتیکی دارد.

 

وی اضافه کرد: تیرگی‎های چشم و پوست در افرادی که در تماس مستقیم با نور خورشید هستند بیشتر نمایان است.

 

این متخصص پوست همچنین بیان کرد: گودی دورچشم می‎تواند نشانه‎ای از سایر بیماری‎ها نظیر کم‎کاری تیروئید، کم‎خونی، کم‎خوابی، خستگی مفرط باشد.

 

وی گفت: رسوب برخی فلزات سنگین نظیر آهن و سرب می‎تواند تیرگی دورچشم را افزایش دهد و البته این مهم نادر است.

 

رشنو با تأکید بر اینکه داروهای موضعی حاوی ویتامین K می‎تواند تیرگی را کم کند، اظهار کرد: انجام برخی از لیزرها می‎تواند گودی دورچشم را روشن‎تر کند اما این مهم مسئله مقطعی است.

سایر اخبار


سرو غذای گرم یا سرد از روشهای پذیرایی در پروازها می‌باشد که همراه با نوشیدنی مسافر را تا رسیدن به مقصد با انرژی نگه می‌دارد. کمتر پیش می‌آید که نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، نسکافه و… در حین پرواز سرو شود و این موضوع دلیلش چیست؟!
رکنا: خواب ماندن مردی که قرار بود در جریان انتقام عشقی در نقش گورکن وارد شود، سبب شد تا رقیب زخمی به طور معجزه‌آسا به زندگی بازگردد.
سازمان هواشناسی خوزستان:دمای استان خوزستان در سایه ۵۴ و در آفتاب ٦٥ درجه است.
طی تحقیقات صورت گرفته، ژن خاصی در خانم‌ها توانایی آنها را برای خواندن احساسات و ذهن افرادبالا می‌برد.
کودک ممکن است در زمینه‌های مختلف با مشکل روبه‌رو شود که درک آن برای خانواده گاه سخت به نظر می‌رسد. والدین تمایل دارند، کودکشان براحتی مطالب درسی را یاد بگیرد و حتی بسیاری مواقع انتظار دارند که از سایر هم سن و سال‌های خود عملکرد بهتری داشته باشند.
کارشناس علوم قرآنی گفت: در شب پایانی ماه مبارک رمضان غسل کردن، زیارت امام حسین (ع)، خواندن سوره‌های "انعام"، "کهف" و "یس" بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و به جای این اعمال از ثواب بسیار زیادی برخوردار است.
آدمای زیادی هستن که از رکود و زندگی روزمره لذت نمیبرن و همیشه دلشون میخواد که تجارب مختلفی کسب کنن و با آدم ها و فرهنگ های متفاوتی آشنا بشن. جهان گردی برای خیلی از ماها یکی از بزرگترین آرزوهامونه اما شاید به خاطر سبک زندگیمون از پسش برنیاییم
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر