آمادگی رژیم‌اسرائیل درهمکاری با اعراب علیه ایران 1394/03/04

به گزارش مهر به نقل از یدیعوت آحارونوت، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب راستگرای افراطی «اسرائیل خانه ما» مدعی شد تل آویو می تواند در همکاری با کشورهای مصر و عربستان به حل بحران های منطقه کمک کرده و علیه ایران اقدام کند.

وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از تلاش های بین المللی برای حل بحران در اراضی اشغالی ادعا کرد این تلاش ها هیچ نتیجه ای نداشته و تنها ویرانی به بار آورده است. وی همچنین مدعی شد تل آویو بدون دخالت حامیان غربی خود نیز می تواند مشکلاتش را حل کند.

لیبرمن بدون اشاره به ناتوانی تل آویو در حل اختلافاتش با فلسطینی ها با گذشت بیش از 6 دهه از اشغال فلسطین خطاب به غربی ها گفت بهتر است دست از پیشنهادات خود برداشته و صهیونیست ها را فراموش کنند. وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به مذاکرات محرمانه اخیر بین مقامات تل آویو با کشورهای عربی از مقامات این کشورها خواست از مذاکرات پشت پرده با رژیم صهیونیستی دست برداشته و به همکاری آشکار با این رژیم بپردازند.

سایر اخبار


در مطالعه اخیری که درباره احتمال زنده ماندن بیماران تحت عمل جراحی قلب باز صورت گرفت، محققان در کمال شگفتی دریافتند که زوج هایی که روابط زناشویی خوبی دارند و احساس خوشبختی می کنند، به میزان 3-2 برابر بیشتر شانس بهبودی و زنده ماندن دارند.
همه اساتید دانشگاه می توانند جزواتی را که به دانشجویان می دهند را در قالب کتاب، چاپ کنند و 15% حق التالیف بگیرند.
قیمت تبلت در بازار
یک خبر بد برای مردها، کوتاهی مو با کاسه دوباره در راه است. برای اینکه به طور کامل آلوده به این مدل موی مضحک نشوید، همچنان وقت دارید.
خانم ها معمولا به زیبایی موهای خود بسیار اهمیت می دهند اما واقعا چگونه می توان با آلوپسی یا ریزش مو و کچلی کنار آمد؟!در اینجا می خواهیم داستان خانمی را بیان کنیم که علارغم داشتن موهای بسیار زیبا، به ناگهان با آلوپسی مواجه شد. تریسی که در یک خانواده آسیایی به دنیا آمده، جایی که مهد شامپوهای مقوی است، زمانی که به منظور کاهش استرس های خود قصد سفر به مکزیک را داشت، با کچلی مواجه شد که به گفته او به اندازه یک سکه بود.
وقت آن فرا رسید که لباس ها و کفش های زمستانی را کنار بگذارید. باید به کمد خود نگاهی کنید و هر آنچه به زمستان مربوط است را از جلوی دست کنار بگذارید و آنهایی که مناسب بهار و تابستان است را در دسترس قرار دهید.
ما در خاطرات لذت‌بخشمان و آنچه که مشتاقانه در انتظار هستيم دنبال شادي مي‌گرديم غافل از اينکه هديه‌هاي کوچک روزمره و ساده زندگي هستند که رضايت و خرسندي ما را تقويت مي‌کنند
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر