در این کلیسا همه برهنه هستند 1394/02/29

کلیسای جماعت برهنگان ویت‌تایل واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا است. کشیش این کلیسا آلن پارکر معتقد است داشتن پوششی به عنوان لباس در هنگام پرستش ضرورتی ندارد.
کشیش آلن پارکر معتقد است: «انسان اول و همسرش یعنی آدم و حوا برهنه بودند و آدم آخر، یعنی عیسی مسیح نیز در هنگام به صلیب کشیدن و برخاستن از قبر برهنه بود. بدین ترتیب برهنگی در هنگام پرستش و حضور خداوند هیچ ایرادی ندارد؛ بلکه باعث نزدیک‌تر شدن ما به خداوند می‌شود. ما با دیدن آلت تناسلی زنان و دختران و مردان کلیسا هیچ شهوت و قضاوتی درباره یکدیگر نداریم»!۰۰
کشیش آلن پارکر در گفتگویی دیگر اظهار داشت: «برخی از بزرگ‌ترین لحظات در زندگی عیسی او برهنه بود. وقتی که او به دنیا آمد او برهنه بود، زمانی که او مصلوب شد او برهنه بود، هنگامی که او از قبر برخاست و قبر را ترک کرد او برهنه بود، در نتیجه چگونه برهنگی می‌تواند اشتباه باشد؟ ما با تمرین توانسته ایم بر مادی‌گرایی جنسی فائق آییم. من فکر نمی‌کنم خداوند شما را کنترل کند که برهنه هستید یا لباس بر تن دارید. بلکه او از ما پرستش می‌خواهد نه لباس»!
اعضای این کلیسا در زمستان به دلخواه تماماً لباس بر تن می‌کنند و در هنگام اجرای مراسم دعا و پرستش فقط سینه و آلت تناسلی خود را بیرون می‌آورند!
اعضای این کلیسای عجیب و غریب در دیگر فصول کاملاً برهنه هستند. برهنگی در این کلیسا که محل پرستش عیسی مسیح است یک مزیت و برتری شناخته می‌شود.
کشیش آلن در این مورد می‌گوید: «جماعت کلیسایی ما خانواده محور است! ما به طور خانوادگی و دسته‌جمعی فرقی نمی‌کند برهنه به کلیسا یا استخر یا بازی تنیس می‌رویم. یا برهنه با هم بر روی چمن‌ها حمام آفتاب می‌گیریم. جایی که کلیسای ما واقع گردیده یک محیط بدون استرس است که در آن همه برابر می‌باشیم و برهنگی را بر اساس آموزه‌های کتاب مقدس و مخصوصاً انجیل عیب نمی‌دانیم. این یک هدیه و یک امتیاز از طرف عیسی مسیح است که به کلیسای ما داده شده است. خدا بارها به من گفت که این یک هدیه برای اعضای کلیسای تو است، تا شما درک کنید بدون مادیات و لباس‌های خود، موجودات ساده و ضعیفی هستی».
گرچه لخت شدن کامل، امری رایج در کلیساها نیست، اما رقصیدن و بغل کردن یکدیگر در کلیساها امری رایج است. وقتی به مسیحیان اعتراض می‌شود که حضرت عیسی در انجیل متی ۵: ۲۸ از نگاه شهوت‌آلود به زنای در دل، تعبیر کرده است، چگونه شما به راحتی یکدیگر را بغل می‌کنید و می‌رقصید؟ جواب می‌دهند که ما از روی شهوت همدیگر را بغل نمی‌کنیم و رقص‌های ما جنبه عبادت دارد!
این ادعا، شبیه همان ادعای جماعت برهنگان است که ما شهوتمان را کنترل کرده‌ایم. ولی سؤال اینجاست که اگر شما در نام عیسی مسیح، مسلط بر شهوات خود هستید، پس این همه آمار جنایات جنسی کشیشان به چه علت است؟‌

سایر اخبار


قتل، کشتار، درگیری ها و منازعات طایفه ای و مذهبی ویژگی های جدایی نشدنی قاره آفریقا و کشورهای آن است، اما در این میان «نیجریه»، کشوری واقع در غرب آفریقا حکایتی دیگر دارد.
باورتان می‌شود عدم مدیریت زمان خواب، می‌تواند خفت رزق انسان را سفت کند؟
بیشتر آنچه مردم ثروتمند را از مردم معمولی جدا می سازد، عوامل ذهنی است. افراد ثروتمند متفاوت از مردم عادی فکر می کنند. خبر خوب این است که موفقیت، مهارتی آموختنی است و هر کسی می تواند بیندیشد و عمل کند.
سالانه حدود یک میلیون و 600 هزار گردشگر ایرانی به ترکیه سفر می‌کنند و فقط 400 هزار ترکیه‌ای به ایران سفر می‌کنند و این یعنی ترکیه‌ای‌ها حداقل 4 برابر بیشتر از ایرانی‌ها در تقابل گردشگران سود می‌برند. ایرانی‌ها بخش قابل توجهی از گردشگران ترکیه را تشکیل می‌دهند و پول کلانی نصیب ترک‌ها می‌شود. این بده بستان ناعادلانه در حوزه‌های دیگر هم رخ می‌دهد و مثلا حجم صادرات به ایران بیشتر از واردات از کشورمان است همه اینها بدان‌‌معناست که اگر روابط ایران و ترکیه کاهش یابد بازنده اصلی ترکیه است، نه ایران. با این وجود رفتار ترک‌ها نشان می‌دهد که آنها هیچ ترسی از آینده ندارند چراکه با وجود حوادث و اتفاقات ناگوار برای ایرانی ها همچنان روند نبودن امنیت برای هموطنان ما ادامه دارد.
سرانجام موضوع حذف یارانه نقدی علنی شد و مسوولان چند ماه بعد از حذف برخی از افراد، در مورد آن اظهارنظر کردند. در ابتدای سال جاری برخی از رسانه‌ها خبر عجیبی را منتشر کردند و آن حذف یارانه نقدی 5 گروه شغلی بود.
هر فرد شاخصه و معیاری هایی برای نوع پوشش و تزیین خویش دارد، که این ملاک ها نقش مهم و تعیین کننده ای در تصمیم گیری آنها ایفا می کند. حال اگر بخواهید لباسی با یقه مناسب برای خود انتخاب کنید بایستی به چه مواردی توجه داشته باشید .در اینجا از شما می خواهیم که جلوی آینه بایستید، شانه های خود را ببینید سپس صورت خود را نگاه کنید و خط کناری صورتتان را به دقت مرور کنید و تشخیص دهید که چه شکلی است.
دیر زمانی است که نبرد در زمینه حفظ حریم خصوصی ایمیل جریان دارد و به نظر می رسد این نبرد در آینده نیز ادامه یابد. مردم همواره در پی حصول اطمینان از این مساله بوده اند که تنها دریافت کننده ایمیل می تواند پیام های آن را مطالعه کند. برخی درباره سرقت هویت و داده های حساس شرکت خود که می تواند سرقت شوند، نگران هستند. برخی دیگر نیز میانه خوبی با این ایده ندارند که دولت ها در ایمیل های آنها سرک بکشند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر