چاپ جزوات اساتید دانشگاه به عنوان کتاب 1394/02/13

نویسندگان، محققین و اساتید محترم دانشگاهها 

«کتاب بنویسید...مجوز با ما...چاپ رایگان با ما...حق تألیف هم بگیرید!»


 

 

انتشارات دانشیاران ایران در راستای توسعه‌ی فرهنگ کتابخوانی و تسهیل دسترسی علاقه‌مندان به خرید کتاب‌های مختلف اقدام به راه‌اندازی سایت خرید آنلاین کتاب تحت عنوان "فروشگاه اینترنتی کتاب پایابوک" نموده است. یکی از ویژگی‌های بارز این انتشارات تسهیلات ویژه برای علاقمندان به تألیف، ترجمه و گردآوری کتاب است. 

 

«طرح نشر رایگان کتاب با تسهیلات ویژه»

 

-اختصاص شابک

-اخذ فیپا از کتابخانه ملی

-اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد

-چاپ در تیراژ محدود

-هدیه دو نسخه از کتاب به مولف

-فروش در سایت پایا بوک

-حق تالیف کتابهای دانشگاهی 15 درصد

-حق تالیف کتابهای غیر دانشگاهی 10 درصد


شایان ذکر است که این انتشارات حتی جزوات اساتید محترم را در صورت تمایل آنها با اخذ مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به فرمت کتاب درآورده و در راستای این طرح به چاپ می‌رساند. 

 

لطفا جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


سایر اخبار


در خانواده های با سطح سلامت پایین تر، زن و شوهر به سفر رفتن و یا میهمانی رفتن یکدیگر به صورت جدا جدا، علاقه دارند و دائم می گویند: خدا کند امشب شوهرم دیر بیاید.
یک روانشناس برخنداندن روزانه حداقل 10 دقیقه کودک برای پرورش خلاقیت تاکید کرد. ریشه شکل‎گیری خلاقیت، در تربیت فرزند است و تربیت فرزند سخت‏‎ترین کار است. کودکان اگر عزت نفس داشته باشند خلاقیت دارند و یکی از راه‎های افزایش عزت نفس وقت گذاشتن برای کودک است. به‌عنوان مثال برای پرورش گل‎های یک باغچه باید به آن رسیدگی کرد و وقت گذاشت.
اسلام ریختن خون هیچ­کس را به ناحق جایز نمی­داند و عاملان چنین عملی را به مجازات خویش می­رساند اما همین شریعت در پاره­ای موارد قتل را به عنوان یک مجازات پذیرفته است.
پول در آوردن یکی از اهداف روزانه همه ماست تا به وسیله آن خواسته ها و احتیاجاتمان را برآورده کنیم. پول در آوردن هنری است که از عهده هر کسی برنمی آید اما راه و روش هایی دارد که قطعا آموختنی است. برای پولدار شدن لازم نیست از خانواده ای پولدار باشید بلکه کافیست راه و روش های آن را بیاموزید
در این پژوهش تصویر 40 زن و 40 مرد چشم قهوه‌ای و چشم‌آبی برای قضاوت در مورد میزان قابل اعتماد بودن، جذابیت و تسلط آنها در برابر شرکت‌کنندگان قرار گرفت که نتایج نشان داد از نظر شرکت‌کنندگان افراد چشم‌قهوه‌ای قابل اعتمادترند.
سنگ پا نوعی سنگ آذرین است که از سرد شدن گدازه‌های آتشفشانی شکل می‌گیرد. آتشفشان‌شناسان می‌گویند سنگ‌پا درواقع از صخره‌های درحال انفجار آتشفشان‌ها به دست می‌آید.
آفت دهانی یک بیماری دردناک و عود کننده مخاط دهان بوده که به صورت زخم‌های کوچک و بزرگ، گرد و کم عمق هستند که در داخل دهان شکل می‌گیرند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر