دمای هوا خنک میشود

وی ادامه داد: هشدار آتش سوزی در جنگل ها را صادر کردیم و امروز با توجه به اینکه تا ظهر هوای گرمی را پیش رو داریم احتمال آتش سوزی در جنگل ها با کمترین بی اختیاطی وجود دارد. بعد از اهواز ، گرگان با 43 درجه گرمترین مرکز استان بود و با وجود جنگل در استان گلستان باید مراقب آتش سوزی بود. 

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: از عصر امروز موج جدیدی به شمال غرب و شمال کشور وارد شده و از میزان گرمای هوا می کاهد. اوج گرما امروز است و از عصر دما رو به کاهش می رود. انتخاب شمال برای سفر آخر هفته می تواند گزینه خوبی باشد. 

گودرزی در مورد جنوب شرق کشور گفت: گرد و خاک در مناطق سیستان وبلوچستان کاهش یافته و از ساعات عصرگاهی شاهد بارش در جنوب این استان خواهیم بود. برای دلگان، ایرانشهر، سرباز، راسک و بزمان بارش پراکنده باران پیش بینی می کنیم. 

 

 

سایر اخبار


دانلود رایگان نرم افزار و اپلیکیشن های گوگل به همراه لینک اتصال به فروشگاه و نمایشگاه گوگل
در این پژوهش كه از هر استان كشور دست كم ۸۰۰ نفر مورد بررسی قرار گرفته‌اند، سطح شادكامی با پرسش «آیا فردی با نشاط و شاداب هستید؟» در پنج سطح «بسیار زیاد»،‌ «زیاد»، «نه زیاد، نه كم»،‌ «كم» و «بسیار كم» مورد سنجش قرار گرفت.
در مورخه 26/04/1394 یکی از افاغنه ی مقیم تهران با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأمورین اعلام کرد که دو نفر از بستگانش بنام های "زکی" ( 19 ساله ) و "شبیر" ( 16 ساله ) توسط افراد ناشناسی ربوده شده و ربایندگان در ازای آزادی آنها درخواست مبلغ 180 میلیون تومان پول نقد کرده اند .
تجارت در دوره ساسانیان از اهمیت فراوانی برخوردار بود. و قوی جلو می رفت. در ادامه به ابعتد ایند تجارت اشاره خواهیم داشت
چندی پیش بنری در پاساژ پالادیوم زعفرانیه نصب شد که خبر از بازگشایی مرکز برند مارکس اند اسپنسر در این مکان می داد، این در حالی است که لرد سیف، مدیر و موسس این شرکت در سخنرانی‌های خود بارها از اسرائیل اعلام حمایت کرده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به اهانت نسیت به مسئولان و مقامات دولتی و حکومتی کرده بود، خبر داد.
این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است و سیل این مهاجرت به حدی رسیده که شاید بتوان ایرانیان را در رده نخست استفاده از نرم‌افزار تلگرام دانست! حتی بسیاری از کاربران، گروه‌های وایبری خودشان را هم به تلگرام منتقل کرده و در آنجا مشغول به فعالیت شده‌اند، اما دلیل این جابجایی چیست؟
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر