علم اشکال

تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده

* قلم قرآنی

* قران نفیس

* قران عطری

* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف

* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه

* حافظ نفیس با تخفیف ویژه

* شاهنامه نفیس با تخفیف ویژه

* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه

تلفن مرکز پخش:

021-36831525

09121383718

سایر اخبار


وقتی پا به خیابان های شهرمان می گذارم دلم می گیرد ... وقتی با دقت بیشتری به اطراف نگاه می کنم نفسم بند می آید ... به زندگی برخی از اطرافیانم که نظر می کنم اندوه تمام وجودم را فرامی گیرد ... هر روز و هر روز شاهد دخترانی هستم که بی هدف و تنها برای جلب نگاهی به سوی خود در کوچه و خیابان پرسه می زنند ... پسرانی را می بینم که با سخنان و رفتارشان سعی در تسخیر قلب دختران دارند ..
موتورسیکلت های خارجی و گران قیمت مشتری های خاصی دارند در واقع بیشتر این موتورها را جوانانی که ساکن مناطق بالای شهر بوده خریداری می کنند چرا که برای آنها مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان آنقدرها هم گران نیست!
سلام خانم... باور کنید من مزاحم نیستم. از ظاهر شما خیلی خوشم آمده این شماره من... لطفا با من تماس بگیرید، مطمئن باشید هرگز پشیمان نمی‌شوید "
این روزها ظاهرا برخی مردم از درمان‌های شیمیایی ناامید شده و با درمان گیاهی در پی احیای سلامت خود هستند. با توجه به اینکه کم نیستند مراکز درمانی طب سنتی مجاز اما اغلب شاهد فعالیت برخی افراد خاطی یا شبه‌پزشکان هستیم که به نوعی پا از گلیم خود فراتر گذاشته و بدون گذراندن هیچ دوره و تخصصی مبادرت به طبابت در این زمینه می‌کنند. در واقع برخی کج‌فهمی‌ها و بزرگنمایی‌ها در زمینه درمان‌های گیاهی در روی آوردن برخی افراد به درمان گیاهی مزید بر علت شده است.
اینجا تهران است؛ شهری پر از ازدحام مردم و ساختمانها.ساختمانهایی که اغلب بی تناسب سر به بالا کشیده اند و چشم نوازی ندارند.کافیست بر بالای یکی از همین ساختمانها ایستاد تا بتوان بافت این شهر عظیم را تا حدودی تماشا کرد. بافتی که به نظر می رسد آمیخته با متون گوناگون و قابل مطالعه است؛ شهر ما شهری است با هاله‌ای از دود و غبار، که به شکلی مرموز، تضادها و هماهنگی ها در آن با یکدیگر ممزوج شده اند.
اینجا تهران است؛ پایتخت رویا‌ها. ساعت روی‌‌ همان اعداد همیشگی چرخ می‌زند و هوا نیز‌‌ همان هوای دود‌گرفته همیشگی است اما شاید هیچگاه تهران را از این نما ندیده باشید. نمایی بسیار تاسف بار که بر برخی از نقاط تهران سایه سنگین خود را افکنده است.
بسیاری از ایرانیان خارج از کشور کسب‌وکارهای موفقی دارند اما این‌بار پایگاه خبری «باکس نیوز باکس» لیستی از ثروتمندان ایرانی خارج از کشور ارائه کرده است. این رده‌بندی براساس میزان ارزش دارایی این افراد بوده است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر