زنان با چه اعمالی بهشتی می شوند ! 1394/2/7

به گزارش سرويس خبري پايا بوک به نقل از بيتوته :

 

 

 دو حدیث از حضرت زینب (س) درباره زنان

 

 
بی گمان زینب (س) روایات زیادی از پیامبر، پدر و برادرانش که درود خدا بر آنها باد نقل کرده است.

 

 

 
این دو حدیث را که از کتاب "زندگانی حضرت زینب از ولادت تا رحلت" نوشته آیت الله سید محمد کاظم قزوینی  گلچین شده است در ادامه می خوانید.

 

 

 

* از آن بانوی اهل دانش و کمال آورده اند که فرمود: « بی گمان نیای گرانقدرم محمد (که درود خدا بر او باد) برای ما زنان، حقوقی مقرر داشت که همسرانمان باید آن را رعایت کنند،

 

 

درست همان طور که بر آنان حقوقی مقرر فرمود که رعایت آنها بر ما لازم است.»

 

* حضرت زینب (که درود خدا بر او باد) در روایت دیگری گفته است: « نیای گرانقدرم محمد (که درود خدا بر او باد) می فرمود:

 

 

هنگامی که زن درست اندیش و درست کردار نمازهای پنجگانه اش را بخواند، و روزه ی رمضان را بگیرد، و دامان خود را پاک و پاکیزه دارد، و با همسرش هماهنگ گردد و حقوق او را رعایت کند،

 

 

 

به او گفته می شود از هر یک از درهای بهشت که می خواهی بر بهشت زیبا و پرنعمت خدا درآی. »

 

 

سایر اخبار


اسلام ریختن خون هیچ­کس را به ناحق جایز نمی­داند و عاملان چنین عملی را به مجازات خویش می­رساند اما همین شریعت در پاره­ای موارد قتل را به عنوان یک مجازات پذیرفته است.
پول در آوردن یکی از اهداف روزانه همه ماست تا به وسیله آن خواسته ها و احتیاجاتمان را برآورده کنیم. پول در آوردن هنری است که از عهده هر کسی برنمی آید اما راه و روش هایی دارد که قطعا آموختنی است. برای پولدار شدن لازم نیست از خانواده ای پولدار باشید بلکه کافیست راه و روش های آن را بیاموزید
در این پژوهش تصویر 40 زن و 40 مرد چشم قهوه‌ای و چشم‌آبی برای قضاوت در مورد میزان قابل اعتماد بودن، جذابیت و تسلط آنها در برابر شرکت‌کنندگان قرار گرفت که نتایج نشان داد از نظر شرکت‌کنندگان افراد چشم‌قهوه‌ای قابل اعتمادترند.
سنگ پا نوعی سنگ آذرین است که از سرد شدن گدازه‌های آتشفشانی شکل می‌گیرد. آتشفشان‌شناسان می‌گویند سنگ‌پا درواقع از صخره‌های درحال انفجار آتشفشان‌ها به دست می‌آید.
آفت دهانی یک بیماری دردناک و عود کننده مخاط دهان بوده که به صورت زخم‌های کوچک و بزرگ، گرد و کم عمق هستند که در داخل دهان شکل می‌گیرند.
در این مطلب با دکتر نصیری‌کاشانی، گفت‌وگویی داشتیم تا با علل، راه‌های پیشگیری و درمان خشکی و پوسته‌ریزی لب بیشتر آشنا شویم.
گودی دورچشم می‎تواند نشانه‎ای از سایر بیماری‎ها نظیر کم‎کاری تیروئید، کم‎خونی، کم‎خوابی، خستگی مفرط باشد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر