حمله به ایران و عکس نقشه مضحک داعش 1394/04/10
داعش نقشه ای را منتشر کرده است که در آن اولویت های حمله این گروه تروریستی در کشورهای مختلف جهان نشان داده شده است.
سرویس خبری پایابوک به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از دیلی میل، داعش نقشه ای را منتشر کرده است که در آن اولویت های حمله این گروه تروریستی در کشورهای مختلف جهان نشان داده شده است. در این نقشه، مناطقی که با رنگ قرمز نشان داده شده اند به زعم داعش جزء قلمرو این گروه تروریستی به شمار می روند. داعش اعلام کرده قصد دارد قلمرو خود را در مناطق نارنجی رنگ نیز گسترش دهد و این کشورها را با خود هم پیمان سازد. طبق این نقشه، مناطق زرد رنگ نیز هدف حملات تروریستی داعش قرار خواهند گرفت.
 
 
داعش قصد دارد چه کشورهایی را تصرف کند؟ + نقشه
 
 
داعش همچنین در این نقشه اولویت های حملات قریب الوقوع خود در کشورهای مختلف جهان را مشخص کرده است. علاوه بر این، اهداف حملات این گروه تروریستی در ماه مبارک رمضان نیز نشان داده شده است.

سایر اخبار


داعش نقشه ای را منتشر کرده است که در آن اولویت های حمله این گروه تروریستی در کشورهای مختلف جهان نشان داده شده است.
مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما عکسی را از آلبوم جبهه خود منتشر کرده است که روزهای سخت اما سرشار از خاطره و حماسه را نشان می دهد.
افغان‌های نوجوانی که دست به سرقت از مردم پایتخت می‌زدند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
در روزهای اخیر انتشار عکسی از مقام معظم رهبری در فضای مجازی خبرساز شده است؛ اما ماجرای این عکس چیست؟
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سلاح در نوع خود جالب در اختیار دارد که صیاد نام دارد اما این سلاح، اسلحه انفرادی نیست بلکه یک مین زمین پایه و جهنده است.
«محمدحسینی بهشتی» ، نخستین رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی و دبیرکل حزب جمهوری اسلامی در شام‌گاه هفتم تیر ماه سال 1360شمسی، طی انفجار تروریستی دفتر مرکزی «حزبِ جمهوری اسلامی»، در خیابان سرچشمه‌ی تهران، بال در بال ملائک گشود.«حضرت روح الله»، چند چند روز بعد، برای رثای شهید بهشتی، جمله ای فرمود که در تاریخ انقلاب ماندگار شد: «بهشتی یک ملت بود برای ملت ما»
حادثه ششم تیر ماه 1360 که رهبر معظم انقلاب مورد سوء قصد قرار گرفتند در ذهن هر ایرانی ولایت دوست نقش بسته است.
habibi
1394/04/13 پاسخ به این نظر 0 0
سلام. داعش درست حدس زده ولی بر عکس . ابتدا در عراق و سوریه ریشه انها سوزانده و از بین میرود و سپس نقاط نارنجی از وجود شاخه های ان از بین خواهد رفت و در اخر برگهای زرد خشکیده ان در نقاط زرد رنگ .

ارسال نظر