خودروی بی نظیری که آلمانی ها می سازند

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  این 2 میلیارد دلار طی 10 سال آینده صرف ساختن 500 ایستگاه شارژ خودرو در اروپا و همچنین ساخت خودرو های الکتریکی خواهد شد. آن ها همچنین تایید کرده اند که قصد دارند تا سال 2025 به آمار فروش 5000 خودرو الکتریکی در ایالت کالیفرنیا برسند و تا سال 2020 حداقل سه مدل خودرو الکتریکی که شامل یک مدل کراس اوور هم می شود، را وارد بازار کنند.

 

این خودروساز آلمانی پیش تر شاسی بلند الکتریکی خود را در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش گذاشته بود. فولکس واگن گفت: "این خودرو همانند مدل "بیتل" یک مدل انقلابی است."

نام این مدل مفهومی "I.D." است. I.D. یک خودرو شاسی بلند تمام الکتریکی است که گفته می شود با یک بار شارژ می تواند مسافتی حدود 248 تا 372 مایل را بپیماید. این کمپانی اعلام  کرد که مدل اصلی این خودرو به منظور تولید انبوه را در سال 2020 ارائه خواهد کرد.
 

 

این کراس اوور اولین خودرویی از فولکس واگن خواهد بود که دارای "سیستم رانندگی خودکار" است. اما به گفته مسئولان این کمپانی، نسخه تمام خودکار آن در سال 2025 ارائه خواهد شد و مدل های اولیه فاقد آن هستند.

فرمان این خودرو به گونه ایست که هنگامی که بر روی حالت "رانندگی خودکار" قرار می گیرد جمع شده و به درون داشبورد می رود. دارندگان این خودرو می توانند از گوشی همراه خود به عنوان سوییچ الکتریکی استفاده کنند و تنظیمات داخلی آن مانند کنترل سیستم تهویه، رادیو و ... را انجام دهند. این خودرو همچنین دارای سیستم "Heads-up Display" است.
 

 


فولکس واگن قصد دارد گه تا سال 2025، 30 مدل خودرو الکتریکی ارائه دهد و سالانه دو تا سه میلیون دستگاه از آن ها را در سراسر جهان به فروش برساند.

خودروکار

110

سایر اخبار


در مورخه 26/04/1394 یکی از افاغنه ی مقیم تهران با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأمورین اعلام کرد که دو نفر از بستگانش بنام های "زکی" ( 19 ساله ) و "شبیر" ( 16 ساله ) توسط افراد ناشناسی ربوده شده و ربایندگان در ازای آزادی آنها درخواست مبلغ 180 میلیون تومان پول نقد کرده اند .
تجارت در دوره ساسانیان از اهمیت فراوانی برخوردار بود. و قوی جلو می رفت. در ادامه به ابعتد ایند تجارت اشاره خواهیم داشت
چندی پیش بنری در پاساژ پالادیوم زعفرانیه نصب شد که خبر از بازگشایی مرکز برند مارکس اند اسپنسر در این مکان می داد، این در حالی است که لرد سیف، مدیر و موسس این شرکت در سخنرانی‌های خود بارها از اسرائیل اعلام حمایت کرده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به اهانت نسیت به مسئولان و مقامات دولتی و حکومتی کرده بود، خبر داد.
این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است و سیل این مهاجرت به حدی رسیده که شاید بتوان ایرانیان را در رده نخست استفاده از نرم‌افزار تلگرام دانست! حتی بسیاری از کاربران، گروه‌های وایبری خودشان را هم به تلگرام منتقل کرده و در آنجا مشغول به فعالیت شده‌اند، اما دلیل این جابجایی چیست؟
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری که صبح امروز (دوشنبه) در منطقه سراوان رخ داد،‌ قاچاقچیان مسلح پس از مغلوب‌شدن در برابر اقتدار مرزبانان ایرانی به عمق خاک پاکستان متواری شدند.
با این تصمیم تاریخی، حالا که اوباما اصرار دارد ازدواج همجنس گرایان را آزاد کند من با او به عنوان یک «مثال عملی» ازدواج می کنم
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر