خواننده زن لس آنجلسی به کشور بازگشت 1394/02/17

به نقل از حامیان ولایت عمده فعالیت این خواننده با همکاری و آهنگسازی شهرام شب پره آغاز شد اما عدم استقبال مناسب عمومی از آلبوم های و ویئو موزیک های ناهید موجب شد تا وی از دنیای خوانندگی کناره گیری کند و پس از چند سال بطور مجدد به کشور بازگردد. شنیده شده برخی دیگر از خوانندگان مانند شهرام و شهره صورتی خواهر و برادر خواننده همچنین سیاوش قمیشی و ابی تقاضای بازگشت کرده بودند که تقاضایشان مورد موافقت قرار نگرفته بود تا جاییکه شهره و ابی آهنگ خلیج فارس را هم به همین منظور خوانده بودند.

 
خواننده زن لوس آنجلسی به کشور بازگشت+عکس
 
در ضمن بیژن مرتضوی، حبیب ، پیام و فریدون آسرایی چند خواننده دیگر ایرانی مقیم لوس آنجلس بودند که طی سالهای اخیر به ایران بازگشته اند.

سایر اخبار


تجارت در دوره ساسانیان از اهمیت فراوانی برخوردار بود. و قوی جلو می رفت. در ادامه به ابعتد ایند تجارت اشاره خواهیم داشت
چندی پیش بنری در پاساژ پالادیوم زعفرانیه نصب شد که خبر از بازگشایی مرکز برند مارکس اند اسپنسر در این مکان می داد، این در حالی است که لرد سیف، مدیر و موسس این شرکت در سخنرانی‌های خود بارها از اسرائیل اعلام حمایت کرده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به اهانت نسیت به مسئولان و مقامات دولتی و حکومتی کرده بود، خبر داد.
این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است و سیل این مهاجرت به حدی رسیده که شاید بتوان ایرانیان را در رده نخست استفاده از نرم‌افزار تلگرام دانست! حتی بسیاری از کاربران، گروه‌های وایبری خودشان را هم به تلگرام منتقل کرده و در آنجا مشغول به فعالیت شده‌اند، اما دلیل این جابجایی چیست؟
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری که صبح امروز (دوشنبه) در منطقه سراوان رخ داد،‌ قاچاقچیان مسلح پس از مغلوب‌شدن در برابر اقتدار مرزبانان ایرانی به عمق خاک پاکستان متواری شدند.
با این تصمیم تاریخی، حالا که اوباما اصرار دارد ازدواج همجنس گرایان را آزاد کند من با او به عنوان یک «مثال عملی» ازدواج می کنم
اگر شما چای سبز دوست دارید و این سوال برایتان پیش آمده است که بهترین زمان و میزان مناسب مصرف چای سبز چقدر است این مطلب به دردتان می‌خورد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر