قویترین خودروی هاچ بک‌ جهان را بشناسید

آئودی ادعا می‌کند که مدل های جدید RS3 اسپورت‌بک در ۴٫۱ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. نمایش وضعیت نهایی این هاچ بک نشان دهنده دریچه‌های هوای اضافی در ساختار آن است. 

آئودی R3 را به یاد دارید؟ اولین خودروی سدانی که در نمایشگاه خودرویی پاریس در اواخر سال گذشته با زرق و برق و قدرت ۴۰۰ اسب بخار ظاهر شد. به همین دلیل نسخه ۵۵ در این خودرو در کنار خواهر صندوق‌دار خود مورد غفلت قرار گرفت. اما اکنون آئودی مدل دوست داشتنی RS3 اسپورت‌بک را به نمایش درآورده است.

 آئودی RS3 ،قویترین خودروی هاچ بک‌ جهان

این خودرو در یک ارتقاء به یک موتور ۲٫۵ لیتری ۵ سیلندر توربوی آئودی مجهز شده که روی یک ساختار TT RS استقرار یافته است. در توسعه‌های صورت گرفته RS3 هاچ بک خروجی نزدیک به ۴۰۰ اسب‌بخار یافته است. 

این عدد معانی مختلفی دارد که از نظر ریاضی به معنای پشت سرگذاشتن مرسدس AMGمدل A45 با قدرت ۳۷۶ اسب‌بخار و شکست فوکوس RS با قدرت ۳۷۰ اسب‌بخار است. 

با این اوصاف به نظر می‌رسد مدل‌های ارتقاء یافته آئودی RS3 هاچ بک به قدرتمندترین هاچبک روی زمین تبدیل شود. 

آئودی ادعا می‌کند که مدل های جدید RS3 اسپورت‌بک در ۴٫۱ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. نمایش وضعیت نهایی این هاچ بک نشان دهنده دریچه‌های هوای اضافی در ساختار آن است. با تغییرات صورت گرفته این مدل جدید آئودی ارزشمندتر از نسخه‌های پیشین خواهد بود و به همین مناسبت ارزش ۴۲ هزار پوندی برایش دور از انتظار نیست. 

از طرفی امید است، موتور سبک‌تر شگفتی خوبی را برای آئودی RS3 رقم بزند. ساختار TTRSنیز در جایگاه مناسبی قرار گرفت. 

بنز با ورود این عموزاده ژرمن خود احساس نگرانی خواهد کرد چرا که ائودی این بار نه تنها قدرتمندتر با گشتاور بیشتر بلکه سبک‌تر ظاهر شده و همان طور که ادعا می‌کند سریع تر از همه هاچ بک‌ها، همتای شاسی بلند تایپ F جگوار قدرت دارد.

 آئودی RS3 ،قویترین خودروی هاچ بک‌ جهان

 آئودی RS3 ،قویترین خودروی هاچ بک‌ جهان

 آئودی RS3 ،قویترین خودروی هاچ بک‌ جهان

منبع:دنیای خودرو 

سایر اخبار


به گزارش پارس نیوز، فریبا گودرزی اظهار داشت: روز گذشته دمای هوای اهواز به 51 درجه بالای صفر رسید که این وضعیت و گرما امروز در این شهر ادامه دارد.آبادان ، دزفول،شادگان و خرمشهر دمای 50 درجه را تجربه کردند. دمای هوا در مهران استان ایلام به 51 درجه رسید.
سرو غذای گرم یا سرد از روشهای پذیرایی در پروازها می‌باشد که همراه با نوشیدنی مسافر را تا رسیدن به مقصد با انرژی نگه می‌دارد. کمتر پیش می‌آید که نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، نسکافه و… در حین پرواز سرو شود و این موضوع دلیلش چیست؟!
رکنا: خواب ماندن مردی که قرار بود در جریان انتقام عشقی در نقش گورکن وارد شود، سبب شد تا رقیب زخمی به طور معجزه‌آسا به زندگی بازگردد.
سازمان هواشناسی خوزستان:دمای استان خوزستان در سایه ۵۴ و در آفتاب ٦٥ درجه است.
طی تحقیقات صورت گرفته، ژن خاصی در خانم‌ها توانایی آنها را برای خواندن احساسات و ذهن افرادبالا می‌برد.
کودک ممکن است در زمینه‌های مختلف با مشکل روبه‌رو شود که درک آن برای خانواده گاه سخت به نظر می‌رسد. والدین تمایل دارند، کودکشان براحتی مطالب درسی را یاد بگیرد و حتی بسیاری مواقع انتظار دارند که از سایر هم سن و سال‌های خود عملکرد بهتری داشته باشند.
کارشناس علوم قرآنی گفت: در شب پایانی ماه مبارک رمضان غسل کردن، زیارت امام حسین (ع)، خواندن سوره‌های "انعام"، "کهف" و "یس" بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و به جای این اعمال از ثواب بسیار زیادی برخوردار است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر