طرح ترافیک و زوج و فرد شنبه اجرا می‌شود

سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از اجرای طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در روز شنبه در تهران خبر داد.

وی ادامه داد: علیرغم تعطیلی سازمان های دولتی و نهادهای عمومی برای کنترل ترافیک روز شنبه در تهران این دو طرح در همان زمان‌های پیشین و بدون تغییر اجرا خواهد شد.

رئیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست تا از تردد های غیرضرور در شهر در این روز خودداری کنند

سایر اخبار


طبیعتی که ما در آن زندگی می کنیم، شگفتی ها و عجایب زیادی را درون خود جای داده است. حیوانات و جانوران عجیب زیادی در جنگل ها و اماکن مختلف زندگی می کنند.
تحقیقات جدید نشان داده است، کاهش شدید متابولیسم و افزایش هورمون استرس را باید به دیگر آسیب‌های قرارگیری دانش‌آموزان در معرض هوای آلوده اضافه کرد.
غار یخی استان شانشی در کشور چین، قدمت سه میلیون ساله دارد و همیشه با وجود گرمای هوا در ماه‌های گرم سال،در آن یخبندان است.
نوجوان هندی به علت ابتلا به یک بیماری نادر، دچار آسیب عجیبی در دستانش شده که وی را از رفتن به مدرسه و بازی با دوستانش محروم کرده است
کیک میوه‌ای که ظاهرا مربوط به 106 ساله قبل است، در یک پناهگاه در قطب جنوب پیدا شده که بعد از گذشت بیش از یک قرن سالم مانده است.
اگر برای تغییرات اقلیمی اقدامی صورت نگیرد، سالانه 100 هزار نفر در اروپا جان خود را از دست خواهند داد.
اسفنج آشپزخانه که برای شستن ظرف و ظروف و گاهی تمیز کردن سطح گاز و کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاستگاه 5 تریلیون میکروب است، لذا باید هفته‌ای یکبار دور انداخته شود و برای آن جایگزین جدیدی در نظر گرفته شود.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر