چراغ جادو مانع استفاده از تلفن همراه شما می شود

امروزه دل کندن از تلفن‌های هوشمند کار بسیار دشواری است و برخی نمی‌توانند حتی لحظه‌ای از موبایل خود دور بمانند. حال کاربران می‌توانند با استفاده از یک لامپ جادویی تلفن همراه را برای مدتی از خود دور کنند.

کلمس شیلنگر، طراح خلاق در زمینه ابزار و گجت های هوشمندانه لامپ جادویی طراحی کرده است که با تلفن همراه افراد کار می‌کند. برای روشن نگه داشتن این لامپ، افراد باید موبایل خود را روی صفحه‌ای در مجاورت لامپ قرار دهند تا لامپ روشن باقی بماند. به محض اینکه موبایل را از روی صفحه بردارید، لامپ خاموش می‌شود.

لازم به ذکر است؛ شیلنگر هنوز توضیحات تکمیلی در مورد این محصول خود اعلام نکرده و تنها گفته است برای روشن نگه داشتن این لامپ نیاز به «جسم کوچکی» در اندازه موبایل است تا روی صفحه مورد نظر قرار گیرد و لامپ را روشن کند. وی هنوز توضیحی نداده که آیا می‌توان به جای موبایل از «جسم کوچک» دیگری استفاده کرد تا با فشاری که به صفحه مورد نظر وارد می‌کند، لامپ روشن شود یا خیر.

 

سایر اخبار


شرکت سامسونگ اعلام کرده که تلویزیون های قاب‌دار این شرکت از یکشنبه آینده وارد بازار خواهند شد. این تلویزیون ها وقتی خاموش هستند مثل یک اثر هنری به نظر می رسند. آنها در ۲ اندازه و به همراه تعداد انگشت شماری از دورقاب های قابل تعویض وارد بازار می‌شوند.
زمان زیادی به پایان سال میلادی مانده است. رونمایی اخیر شرکت‌های مختلف از محصولات خود گمانه‌زنی‌ها در خصوص بهترین تبلت سال را افزایش داده است. البته نباید از بازار داغ شایعات در این خصوص نیز گذشت. حال به معرفی 3 کاندیدای احتمالی کسب این مقام خواهیم پرداخت.
برنامه یاد شده با بررسی عکس‌های یاد شده و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی ارسال آنها بررسی مذکور را انجام می‌دهد. عکس‌های یاد شده بالغ بر ۱۰۰ میلیون مورد بوده و طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در نزدیک به ۴۴ شهر در نقاط مختلف دنیا گرفته شده‌اند.
۵G بهبودهای زیادی نسبت به نسل قبل در تکنولوژی‌های حال حاضر می‌دهد
شرکت اپل به تازگی پاسخ مسائلی که شرکت گوگل در کنفرانس سالیانه خود اعلام کرده بود را با آی.اُ.اس 11 داد که پلتفرم نسل جدید برای آیفون و آی‌پد است. اما سوالی که برای کارشناسان نرم‌فزار و حتی کاربران مطرح است این است که کدام‌یک پیروز این میدان خواهد بود؟
همیشه داشتن توانایی های اختصاصی از آرزو های انسان ها بوده است، توانایی هایی که بتواند کوچکترین نیاز ها را برطرف کرده و ظاهر را نیز برهم نزند، با ما همراه باشید تا ۸ گجت جالب ساخته شده را که درون بدن قابل نصب هستند را بررسی ببینیم …
به نظر نمی‌رسد که چیزی بدتر از این باشد که در هنگام دانلود یک برنامه از Play Store پیغامی مبنی بر کمبود فضای کافی در حافظه گوشی خود دریافت کنید. احتمالا شما نیز با این مشکل یا چیزی شبیه به این مواجه شده‌اید. اگر برای رفع این مشکل به دنبال برنامه‌ای هستید که اسمارت‌فون شما را از وجود فایل‌ها و برنامه‌های اضافی پاک کند، باید بگوییم که اکثر برنامه‌ها به همه آنچه که می‌گویند، عمل نمی‌کنند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر