بهترین تبلت های سال 2017

زمان زیادی به پایان سال میلادی مانده است. رونمایی اخیر شرکت‌های مختلف از محصولات خود گمانه‌زنی‌ها در خصوص بهترین تبلت سال را افزایش داده است. البته نباید از بازار داغ شایعات در این خصوص نیز گذشت. حال به معرفی 3 کاندیدای احتمالی کسب این مقام خواهیم پرداخت.

1- Samsung Galaxy Tab S3

سامسونگ تجربه زیادی در تولید گوشی‌های مختلف، فبلت‌ها و تبلت‌ها دارد. این شرکت در سال 2017 سعی کرده تا تمام قدرت خود را در زمینه تبلت، در این محصول منعکس کند. Galaxy Tab S3 با صفحه نمایش 9.7 اینچی، پردازشگر 820 اسنپ‌دراگون، رم 4 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی ثابت کرده است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قلم استایلوس این تبلت نیز با ارایه امکانات متنوع می‌تواند جوابگوی نیازهای متنوع کاربران در این زمینه باشد. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا Galaxy Tab S3 سامسونگ را نماینده شایسته‌ای برای اندرویدی‌های بازار بدانیم.

2- iPad Pro 10.5

کارشناسان بسیاری عقیده دارند که این محصول اپل، قدرتمندترین تبلت تولید شده در این شرکت تا به امروز است. نگاهی گذرا به مشخصات این تبلت می‌تواند گواهی بر این مدعا باشد. پردازشگر قدرتمند A10X توان پردازشی بی‌نظیری را به ارمغان خواهد آورد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جانبی 7 مگاپیکسلی که تمام قدرت اپل در این عرصه را به رخ حریفان خواهند کشید. البته نباید از طراحی منحصر به فرد محصولات اپل چشم‌پوشی کرد. اما مهم‌ترین ویژگی iPad Pro 10.5 برخورداری از آخرین نسخه سیستم عامل اپل، یعنی iOS 11 خواهد بود.

3- Microsoft Surface Pro 2017

پردازنده نسل هفتم اینتل، سیستم عامل ویندوز 10، نمایشگر باکیفیت مایکروسافت و دیگر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند این محصول باعث شده است تا بسیاری آن را جایگزینی برای لپتاپ و حتی پی سی بدانند! مایکروسافت در رونمایی از این تبلت، بر روی قلم مانور بسیاری داد و حساسیت بالای آن را بی‌نظیر عنوان کرد. شارژدهی 13 ساعته این محصول، به لطف پردازنده بدون فن اینتل، هم از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن است.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، تا پایان سال زمان زیادی باقیمانده است. شاید امسال شاهد پدیده‌ای باشیم که در رقابت با محصولات معرفی شده، کفه ترازو را به نفع خود سنگین کند. تنها باید منتظر ماند و دید.

سایر اخبار


تبه بندی در سایت الکسا وابسته به بازدید دیگر سایت ها نیز می باشد و افزایش تعداد بازدید به تنهایی نمیتواند ضامن بهبود رتبه شما باشد. ممکن است در یک روز یا بازه زمانی خاص بازدید شما افزایش چشمگیری داشته باشد ولی این امر به دلیل استفاده بیشتر کاربران در آن زمان از اینترنت باشد. به این معنی که رقبای شما نیز بازدید بیشتری به همان نسبت خواهند داشت. به همین دلیل حتی ممکن است رتبه شما در سایت الکسا بدتر از روزهای قبل شود.
دستیار صوتی الکسا با ویژگی Flash Briefings هر روز سرفصل خبرهای مهم را برای کاربران خود بازگو می‌کند. حال این دستیار صوتی خبرهای مربوط به موسیقی و موزیسین‌های مورد علاقه کاربران را نیز پوشش می‌دهد.
مرکز ماهر با معرفی نرم‌افزار جدید طراحی شده توسط Cymmetria که MazeHunter نامگذاری شده است، اعلام کرد:این نرم افزار امکان مقابله بیشتر با هکرهایی را که به شبکه نفوذ کرده و کنترل دستگاهها را در دست می گیرند فراهم کرده است. این موسسه آن را هک قانونی (legal hackback) می‌داند و در کنار ابزار تولید شده یک چارچوب را به سازمان‌ها پیشنهاد می‌کند که تعیین می‌کند چه عکس العملهای قانونی را می توانند در برابر مهاجمان شبکه خود داشته باشند و هر کدام چه ریسکی را تحمیل خواهد کرد. ایده طراحی این ابزار از درخواست‌های دو شرکت بزرگ (که یکی جزء ۵۰۰ شرکت برتر ارتباطات و دیگری از سرویس‌دهنده‌های بزرگ مالی است) مبنی بر تمایل این شرکتها به هک مهاجمینی که قصد نفوذ به شبکه آنها را داشته اند نشات گرفته است. هدف آنان نفوذ به هکرها و سرقت ابزارهای بکار گرفته شده توسط آنان به منظور مقابله فعال است.
بیشتر کشورها همکاری‌های بین‌المللی را برای حفاظت آنلاین کودکان ضروری می‌دانند. همکاری بین‌المللی در سطح عملیاتی فراتر از به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها است و بین این کشورها پیشنهادهای امیدوارکننده‌ای مطرح می‌شود که می‌تواند به عنوان مدل از آن استفاده کرد. سازمان‌های مختلف بین‌المللی درگیر گفت‌وگوهایی در مورد حفاظت آنلاین از کودکان هستند و پیشنهادهایی را مطرح می‌کنند که می‌توان از آنها برای حفاظت از کودکان در برابر محتوای زیان‌آور و مهارت‌های سواد رسانه‌ای استفاده کرد.
سال گذشته اینتل به‌صورت رسمی اعلام کرد که با شرکت ARM وارد مذاکره شده تا تراشه‌هایی مبتنی بر تکنولوژی لیتوگرافی این شرکت بسازد. پس از گذشت یک سال از این همکاری مشترک، اولین تراشه ۱۰ نانومتری اینتل که با لیتوگرافی ARM ساخته شده است ماه دیگر روانه بازار می‌شود.
باتوجه به توسعه روزافزون فناوری‌های مرتبط با استفاده از انرژی‌های پاک، به احتمال فراوان در آینده بخش قابل‌توجهی از انرژی منازل و ادارات از طریق منابع انرژی تجدیدپذیری همچون خورشید تامین خواهد شد. در حال حاضر، چندین مدل پنل خورشیدی طراحی و تولید شده که البته استفاده از آن‌ها برای تمامی ‌افراد امکان‌پذیر نیست و از این‌رو، پیش‌بینی می‌شود که در آینده شاهد اعمال تغییراتی در طراحی و محل قرارگیری این پنل‌ها خواهیم بود.
آزمایش‎‌های پزشکی همواره دلهره‌آور و ترسناک بوده‌اند چراکه نتیجه آن مشخص نیست و همان‌قدر که ممکن است خبرهای خوبی را به ما بدهند، به همان اندازه نیز ممکن بوده نتایج این آزمایش‌ها حامل خبرهای بدی باشند. درواقع، بخش قابل‌توجهی از این ترس و دلهره از مشخص نبودن نتیجه و به دنبال آن، انتظار چند روزه برای دریافت نتایج نشات می‌گیرد و همین مسئله، ممکن است بسیار آزاردهنده باشد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر