سامسونگ s8

در سال گذشته، مدل گلکسی S7 فروش بیشتری را در مقایسه با گلکسی S7 اج تجربه کرد و امسال نیز این رویه تکرار شد و مدل کوچک‌تر یعنی گلکسی S8 به فروش بیشتری دست یافت. حال براساس نتایج تحقیقی که به‌تازگی انجام شده، گلکسی S8 توانست با کسب سهم 0.68 درصدی از گوشی‌های فعال در آمریکا، جایگاه سی‌امین اسمارت‌فون محبوب در بازار آمریکا را از آن خود کند.

اسمارت‌فون دیگر این شرکت یعنی گلکسی S8 نیز با سهم 0.53 درصدی، در رده سی و ششم قرار گرفت. بااین حساب، با ترکیب سهم این دو اسمارت‌فون در بازار آمریکا، می‌توان عنوان کرد که 1.21 درصد از گوشی‌های فعال در کشور آمریکا، متعلق به خانواده سری گلکسی S8 هستند. اگرچه این آمار و ارقام برای مدیران سامسونگ راضی‌کننده هستند اما همزمان با عرضه گلکسی S8، مجموع گوشی‌های پرچمدار این شرکت که هم‌اکنون توسط کاربران آمریکایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاهش محسوسی را تجربه کردند. در این بین، گوشی‌های گلکسی S5 و گلکسی S6، بیش از سایر گوشی‌ها طرفداران خود را از دست داده‌اند.

گلکسی S8

در مجموع، سهم گوشی‌های پرچمدار قدیمی سامسونگ از ماه آوریل تاکنون، با کاهشی 2.7 درصدی همراه بوده است که حتی با اضافه کردن محبوبیت سری گلکسی S8 هم، این کاهش به 1.5 درصد می‌رسد. علاوه‌بر مدل‌های پرچمدار، میزان استفاده کاربران از گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده سامسونگ نیز با کاهش همراه بوده است به‌طوری‌که براساس آخرین گزارش‌ها، درحال‌حاضر گوشی‌های سامسونگ در بازار آمریکا سهم 34.1 درصدی را در اختیار دارند، این در حالیست که سهم این گوشی‌ها در ماه آوریل برابر با 35.6 درصد عنوان شده بود.

فارغ از تمامی آمارهایی که به آن‌ها اشاره شد، این شرکت کره‌ای قصد دارد تا در ماه آینده میلادی از جدیدترین فبلت خود موسوم به گلکسی نوت 8 رونمایی کند. با ورود این اسمارت‌فون به بازار، محبوبیت گوشی‌های سامسونگ در بازار به‌طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. علاوه‌بر این، گلکسی نوت 8 می‌تواند تنور رقابت سامسونگ با گوشی‌های موتو Z2 فورس و ال‌جی V30 را داغ‌تر کند. بااین‌حال، باید منتظر ماند و دید که میزان استفاده از گوشی‌های سامسونگ تا پایان سال چه تغییری را به خود خواهد دید.


سایر اخبار


در جدیدترین به‌روزرسانی Arrow Launcher امکانات و قابلیت‌های زیادی به آن اضافه شده است. در ادامه تغییرات نسخه 3.7 لانچر مایکروسافت را بررسی می‌کنیم.
یک مشکل رایانه‌ای سبب شد ارزش سهام گوگل با ۸۶ درصد کاهش روبرو شود. از سوی دیگر ارزش سهام مایکروسافت ۸۰ درصد رشد کرد.
داغ کردن کامپیوتر‌ها می‌تواند مشکلات زیادی نیز در پی داشته باشد، از خطای صفحه آبی گرفته تا از دست رفتن اطلاعات موجود بر روی سیستم شما. داغ شدن بیش از حد لپ‌تاپ می‌تواند باعث بروز آسیب‌های سخت‌افزاری نیز شود. پس بیایید گام به گام پیش برویم و ببینیم که چگونه می‌توان یک لپ‌تاپ را که مدام داغ می‌کند، کمی خنک کرد. پیش از انجام هر کاری، پیشنهاد می‌کنیم که از اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک لپ‌تاپ خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.
​پوکمون‌گو، جزو اولین بازی‌هایی است که بر اساس واقعیت‌ مجازی ساخته شده و کاربران برای انجام این بازی، باید خانه را ترک کرده و در سطح شهر بازی را انجام بدهند. سازندگان بازی با توجه به استقبال خوب مردم از بازی، پیش‌بینی می‌کردند که در طول یک سال، پوکمون‌گو موفق به کسب درآمدی معادل یک میلیارد دلار شود.
خوشبختانه در نت‌نوشت فرصتی شد و توانستیم اولین نسخه ارائه شده از iOS 11 را بر روی iPhone 6s تست کنیم. امکانات متعددی من جمله اپ استور با ظاهر تازه و کنترل سنتر تازه نفس و اعلان‌های صفحه قفل … همه و همه برای ما جذاب بود. در ادامه با بررسی تمامی‌این موارد همراه ما باشید.
وقتی ال‌جی گوشی جی 2 را معرفی کرد٬ همه رقیبان زبان‌شان بند آمد و انگشت به‌ دهان تنها شاهکار ال‌جی را نگاه می‌کردند. جی 2 موبایلی کم‌حاشیه با صفحه‌نمایش عالی٬ پردازنده مطلوب و همین‌طور ظاهری دلبر و نوآورانه!
محققان از اقدامات امنیتی خبر می‌دهند که مقابله با باج‌افزاری را فراهم می‌کند که عامل حمله سایبری گسترده در جهان شده است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر